Opinie Klientów

Pani Magda K. mówi :

Pani Grażyno, bardzo dziękuję za super okulary i serdecznie pozdrawiam z L.

Pan Wojciech mówi :

Bardzo sympatyczna obsługa. Pani Grażyna sprawia wrażenie osoby, która lubi to co robi.
Co jest najistotniejsze dla mnie : cena, fachowość, duży wybór i możliwość ustalenia korekcji.

Pani Lilia mówi :

Niesamowite, u Pani jest bardzo duży wybór oprawek dziecięcych. Byliśmy wcześniej u kilku optyków i nie było w czym wybrać. Tutaj dziecko jest prawdziwym klientem !

Pan Jerzy mówi :

Nasz Optyk poświeca nam czas, uwagę i kompetencje. Kompetencja plus atmosfera. Jesteśmy zadowoleni.

Pani Ewa mówi :

Niezwykle profesjonalna i życzliwa obsługa. Cena usługi nie jest bez znaczenia. Nikt nie poświęcił mi aż tyle czasu.

Pani Dorota mówi :

Bardzo miła i fachowa obsługa. Polecam « Naszego Optyka » wszystkim moim zajomym : cena, fochowość, duży wybór, możliwość ustalenia korekcji !

Pani Monika mówi :

Dzień dobry Pani Grażyno moje okulary wreszcie dotarły do mnie do Niemiec i jestem nimi bardzo zachwycona! :) są jeszcze lepsze niż poprzednie (co przeszło moje najśmielsze oczekiwania), były wprawdzie nico droższe ale muszę powiedzieć, ze każda wydana na nie złotówka się opłaciła i bez wahania zamowilabym te okularki ponownie. Bardzo Pani dziękuje i za parę lat odwiedze Panią z pewnością ponownie :) Jest Pani mistrzem w swoim zawodzie! :) Serdecznie pozdrawiam


Częste pytania i odpowiedzi

1. Ile u Naszego Optyka kosztują okulary ?

Na to pytanie nie można dać, oczywiście, jednej precyzyjnej odpowiedzi, ponieważ cena okularów zależy od wielu parametrów i rzeczy : korekcji, rodzaju i właściwości soczewek okularowych, oprawki a czasami usługi.

Więcej

2. Jak długo będę czekać na odbiór moich okularów ?

W większości przypadków okulary można odebrać już następnego dnia.

Więcej

3. Jakie są godziny otwarcia sklepu?

Od poniedziałku do piątku, od godziny 10.00 do godziny 19.00. W soboty od godziny 10.00 do godziny 14.00. Każdego dnia, w nagłych przypadkach można się skontaktować z Naszym Optykiem i poprosić o pozostanie w sklepie dłużej.

Więcej

4. Czy muszę mieć receptę od lekarza aby zrobić okulary u Naszego Optyka?

Nie jest to konieczne. U Naszego Optyka, optometrysta jest do Państwa dyspozycji przez cały czas w godzinach otwarcia sklepu.

Więcej

5. Czy u Naszego Optyka można wykonać badanie optometrystyczne - ustalić korekcję pod nowe okulary ?

U Naszego Optyka przy każdym zakupie okularów, można wykonać egzamin optometrysrtyczny i jest on całkowicie za darmo.

Więcej

6. Czy należy umówić się wcześniej z optometrystą w celu wykonania egzaminu wzroku ?

Nie ma takiej potrzeby. To Klienci decydują kiedy mogą i chcą przyjść.

Więcej

7. Czy można rozłożyć zapłatę za okulary na raty ?

Każdy zakup okularów powyżej 200 zł można uregulować w sposób ratalny, bez jakichkolwiek dodatkowych dopłat.

Więcej

8. Czy można płacić przelewem ?

Bez problemu ! Regulowanie ceny zakupu przelewem nie ma wpływu na zmianę ceny towaru.

Więcej

9. Czy u Naszego Optyka można płacić kartą bankową ?

Tak. Od marca 2016 roku znów można u nas płacić  kartą bankową

Więcej

10. A co z refundacją NFZ ?

Oczywiście u Naszego Optyka uwzględnia się refundację NFZ.

Więcej

11 Kiedy jest najmniej klientów u Naszego Optyka, czyli kiedy nie ma kolejki ?

Na to pytanie trudno jest dać jednoznaczną odpowiedź.

Statystcznie, najczęściej Nasi Klienci lubią przychodzić bardzo wcześnie - zaraz po otwarciu sklepu (osoby starsze, pacjenci ze świeżo wystawioną receptą na okulary); lub późnym popołudniem (osoby pracujące)

Aby uniknąć czekania w kolejce, najdogodniejsze są godziny między 13.00 a 16.00.

Serdecznie zapraszamy !

Więcej